Friday, September 23, 2011

champix ile tatlı rüyalar 6.,7.,8. gün

Sigara içmeye devam ediyorum. Ama içerken içmesem de olur ve o kadar da zorlanmam aslında hissi ağır basıyor. Hala belirgin ve günlük hayatımı kötü etkileyen bir yan etki görmedim. 6. ve 7. gün için durum bu şekildeydi. Bırakma günü olarak 11. günü seçmiştim fakat 8. gün beni çok sinirlendiren ve moralimi bozan birşey oldu. Bende karşılık olarak sigarayı planlanandan 3 gün önce bıraktım. Bunu yapmamdaki sebep ise bana kötülük yapılıyorsa ben de karşılık olarak kendime kötülük yapmamam gerektiğiydi. Artık sigaraya muhtaç olmadığımı düşündüm. Bıraktım. 8. gün öğlen saatlerinde içtiğim son sigaradan sonra bir daha içmedim. Arada aklıma geliyor ama canım istemiyor sigara. Bu yüzden daha önce sigara bıraktığım zamanlarda yaşadığım gibi herhangi bir sigara krizi ya da sigara içmezsem şimdi ne yaparım hissi hiç olmadı. Umarım hep böyle devam eder.

No comments:

Post a Comment