Sunday, September 18, 2011

champix ile tatlı rüyalar 3. gün

Bugün tekrar birkaç sefer uykumdan uyandım ve geri yattım. Artık bunu ilacın bir yan etkisi gibi kabul edebilirim. Hep deliksiz uyuyan benim belki 4 5 sefer uykum bölündü. Yaşadığım deneyimi şöyle tarif edebilirim. Uykuya dalmakta güçlük çeken bir insanım ama artık sanki daha uykuya dalmadan rüya görmeye başlıyorum ve rüyalarımı çok net hatırlayabiliyorum. Hatırlamanın yanında gördüklerim çok net. Rüyaların bir tarafı hep bulanıktır, her kareden belli noktalar hatırlanır fakat bu rüyalar sanki film karesi gibi. Gündüz kendimi yorgun hissettim fakat bu ilacın bir yan etkisi mi yoksa uykum bölündüğü için mi böyle yorgunum anlayamadım. İlerleyen günlerde belli olur. Akşam çok hafif midemin bulandığını hissettim. Yemek yedikten sonra bir an kusabilirdim ama   çok rahatsız etmedi. Yarından itibaren ilacın dozu iki katına çıkıyor. Sigara içme sayısında belki yüzde 20 ye yakın azalma var. Belki daha erken ama sigara için büyük bir istek duymuyorum. Eskiden ona gerçekten muhtaç olduğum için içerdim, içmeden duramazdım fakat şimdi içmesemde olur diyorum ama yine de içiyorum. Mesela izlediğim bir filmin başından sonuna kadar hiç sigara içmedim. Filmin adı Vavien'di ve filmin ana karakterlerinden birisi sigarayı bırakmıştı ama bir noktadan sonra yeniden başlıyor. Karakterin sigara hasreti çektiği sahnelerde izleyici de sigara içme isteği duyuyor. Buna rağmen baştan sona kadar sigara içmedim ve önemli olan çok zorlanmadım. Pek gerekli olmayan bir ayrıntı gibi geldi sigara.

No comments:

Post a Comment